حراج!

دوره استعدادیابی کودکان | کشف مهارت‌ها و استعدادهای کودکان

190,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

از وقتی یک کودک به دنیا می آید، هر پدر مادری به دنبال این است که استعدادهای کودک را شکوفا کند و او را در مسیر درستی قرار بدهد. در دنیای امروز که سطح تحصیلات و فرهنگ و اقتصاد به میزان قابل توجهی نسبت به گذشته رشد پیدا کرده؛ ما با والدین کامل گرایی روبرو می شویم که بهترین بودن در اکثر موارد جزو ارزش هایشان است و وقتی می گوییم ارزش؛ یعنی باوری که پشت این ارزش تمام مدت در حال جاری شدن است؛ باورهایی مثل اینکه باید برای فرزندت بهترین باشی، اگر فرزندت بهترین باشد یعنی تو والد خوبی هستی، فرزندت فقط یک راه دارد و باید موفق شود و تو به عنوان والد مسئولیت صد در صد این موفقیت را داری و……..

اما در دنیایی که با این سرعت همه چیز به سمت رشد و بهبود حرکت می کند، باور بهترین شدن در فرآیند فرزندپروری، نه تنها معنای خود را از دست داده بلکه مورد انتقاد قرار گرفته است.

شاید بد نباشد کمی به جهان بینی مان باز گردیم، زندگی. از کلمه اش حس جاری شدن، رها شدن و اقامت کردن می آید. پارادوکس عجیبی می شود اگر ارزش هایت، زندگی و بهترین شدن باشد!!

بگذریم….

صحبت از والدینی بود که از بدو تولد دغدغه شان رشد و پرورش کودک است:

 استعدادش چیست؟

 آیا باهوش است؟

 برای این استعدادش چه کنم؟

 چه کاری انجام دهم که هوشش بیشتر شود؟

 چگونه حواسم به استعدادهایش باشد که تلف نشود؟

 میترسم مانند خودم شود و توانایی هایش نادیده گرفته شود.

 می خواهم این مسیر را ادامه دهد و موفق شود.

 من بلد نیستم باید چه کاری برایش انجام دهم.

و………

برای من به عنوان یک روانشناس مهم است که بدانم این ترس و دغدغه و سوال ها از کجا می آید؟

اگر از سایه ها و ترس های ناشی از گذشته‌ی والدین باشد، باید خیلی عمیق تر پاسخ داد.

اما اگر از ذهن اگاه و مسئولیت پذیر والد می آید، با راهکارهایی موثر می توان پاسخ داد.

و تجربه‌ی این سال ها نشان داده؛ که این ترس و نگرانی از هر دوی این‌ها می‌آید؛ هم ناخودآگاه والد و هم خودآگاهش.

پس در محصول آموزشی استعدادیابی کودکان هر دوی این موارد را در نظر گرفتیم که با خیال راحت بعد از دیدن این محصول هم باورهایمان راجع به موضوع استعدادیابی چه برای کودک و چه برای خودمان تغییر کرده باشد و بعد از آن بتوانیم با راهکارهای عملی در این مسیر قدم برداریم.

معرفی کوتاه این دوره توسط مدرس را حتماً ببینید:

اطلاعات کلی دوره استعدادیابی کودکان

دوره استعدادیابی کودکان | کشف مهارت ها و استعداد های کودکان

چرا برخی افراد در حیطه های هنری، شغلی، شخصیتی، ورزشی و ارتباط عمومی افرادی موفق هستند در صورتی که برخی دیگر تا میانه های زندگی هنوز علاقمندی های خود را پیدا نکرده اند؟ آیا واقعا ریشه این سوال در استعدادیابی است؟

به پدیده ازدواج، نگاهی روانشناختانه و مدرن کنید و درست انتخاب کنید! چه برای خودتان چه برای فرزند یا هرکسی که می‌دانید در شرف ازدواج است، این محصول مناسب است…

مبلغ سرمایه‌گذاری برای شرکت در این دوره؟

قیمت اصلی دوره استعدادیابی کودکان، 390 هزار تومان است. (شما می‌توانید با تخفیف کنونی، فقط با 190 هزار تومان، دوره را تهیه کنید!)

نوع آموزش؟

به صورت غیرحضوری. تا آخر عمر، این فیلم‌ها در پروفایل شما خواهد ماند و هرموقع بخواهید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید!

مدرس اصلی دوره انتخاب همسر کیست؟

راحیه صنعتگر (بازی درمانگر و روانشناس کودکان) معرفی کامل‌تر این مدرس را کمی پایین‌تر می‌توانید ببینید.

 

محصول استعدادیابی کودکان برای کودکان رده سنی 0 تا 6 سال مناسب است. در این محصول، در بخش های مختلف به استعدادیابی و شیوه های استعدادیابی رده های سنی مختلف می پردازیم. 0 تا 2 سال، 2 تا 4 سال و 4 تا 6 سال.

استعدادیابی چی هست اصلا؟

اگر بخواهیم خیلی کلی راجع به استعداد یابی صبحت بکنیم می توانیم استعدادیابی را بدین شکل تعریف کنیم:

استعدادیابی فرآیندی است برای شناسایی و کشف و توانایی های بالقوه ای که در هر فرد به شکل ذاتی وجود دارد…

استعداد یابی کمک می کند به شکوفایی و بالفعل شدن هرچه بیشتر این استعدادها و تبدیل آن‌ها به مهارت فوق العاده ای که احساس خشنودی و رضایت مندی و کار آمدی را در فرد ایجاد می کند و در پی آن؛ و در ادامه پس از ایجاد این احساس خوشایند در فرد این احساس به جامعه نیز انتقال پیدا می کند.

جانسون اوکانر اولین شخصی بود که دید افرادی که در شرکت جنرال موتورز کار می کنند بسیار خسته و ناخوشحال سر کار خود حاضر می شوند، او دلیل این امر را با پاسخ “عدم رضایت از کار، عدم استعداد در کار مربوطه و …” دریافت کرد.

سپس جانسون اوکانر به افراد مختلف گلچین شده ای این امکان را داد که در هر فضایی که فکر می کنند موثر تر هستند فعالیت کنند و نتیجه این امر شگفت انگیز بود.

پس از آن جانسون اوکانر به استعداد افراد در کارهای مختلف پی برد. حال در پروسه ای دیگر 40 سال بعد هوارد گاردنر طی تحقیقات و آزمایشات فراوانی به این نتیجه رسید که افرادی که جانسون اوکانر در سنین میانسالی استعدادیابی کرده در کودکی هم همان استعدادها را دارند.

به همین دلیل هوارد گاردنر استعدادیابی در افراد را از سنین کودکی 3 تا 6 سال شروع کرد و نتیجه های حیرت انگیزی از این استعدادیابی گرفت.

❌ اگر ابهامی برای تهیه این دوره دارید یا می‌خواهید سوالاتی در رابطه با آن از ما بپرسید، یا پایین همین صفحه برایمان کامنت بگذارید و یا با شماره تلفن 02191090908 تماس بگیرید تا همکاران ما، راهنمایی‌تان کنند

آیا استعداد در کودکان و بزرگسالان ذاتی است؟

پاسخ به این پرسش بله است، با توجه به این پرسش می توان به پرسش بعدی نیز پاسخ مثبت داد. استعداد ذاتی هست پس از بدو تولد استعداد در کودکان نهفته است و کار استعدادیابی می تواند درباره کودکان انجام شود.

پس آیا استعدادیابی کودکان حقیقت دارد؟

بسیار از خانواده ها نسبت به فعالیت های مرتبط با کودک مثل استعدادیابی، درمان، آموزش هنر و … خوش بین نیستند. قطعا استعدادیابی با یک پرسش نامه و فرآیند های چند ساعته و جست و گریخته روزانه قابل شناسایی نیست. نیازمند سنجش های مختلف برای کودکان است.

در این میان برخی از موسسات با دانش کم خود به این عدم اعتماد خانواده ها دامن می زنند. با طرح پرسش هایی مثل «کودک 3 ساله جهان بینی خاصی ندارد چطور ممکن است او بتواند درباره استعدادهای شخصی در خودآگاهش به شما اطلاعاتی ارائه دهد.»!

اما آیا استعدادیابی از کودک 3 تا 6 ساله ای که دید کامل به جهان هستی نداره درست و عملی است؟

بله. کار و فرآیند استعداد یابی را می توان از 3 سالگی برای کودک شروع کرد. تاکید میکنم روی کلمه فرآیند و یا پروسه. شروع استعدادیابی از 3 سالگی امکان پذیر است اما این پروسه حداقل یکسال زمان می برد.

منتها والدین، باید آموزش درست و اصولی ببینید.

ما تلاش کرده‌ایم در این محصول، آموزشی درست و اصولی بر پایه تحقیقات علمی برای خانواده‌ها گردآوری کنیم.

سن استعدادیابی در کودکان

سن استعدادیابی در کودکان بین 3 تا 6 سالگی ایده آل ترین زمان استعدادیابی کودکان است. البته بایستی توجه داشت که کودکان تا این سنین آموزش مستقیمی مثل موسیقی یا نقاشی دریافت نکرده باشند و ذهن آن ها برای دریافت اطلاعات جدید تازه و بکر باشد.


آیا استعدادیابی در 3 سالگی همان پاسخی را دارد که در 12 سالگی و 20 سالگی هم دارد؟

هوش برتر ما در طول زمان تغییر نمی کند. پس اگر کودکی در 3 سالگی دارای هوش برتری هست، قطعا در 20 سالگی هم همان هوش هوش برتر او بوده است. پس خوشا به حال کودکی که در سن 3 یا 4 سالگی استعدادیابی می‌شود و مسیر برایش مشخص و واضح می شود و خوشا به حال خانواده ای که این فضا را برای کودکشان فراهم می کنند که فرزندشان از همان ابتدای کودکی در مسیر درست و میانبر قرار بگیرد.

چون وقتی من فرزندم استعداد یابی شود، زبان من، جسم من، جان من حتی دارایی های نقدی من به هدر نمی‌رود. آزمون و خطای کمتری انجام می دهم و با صرف انرژی کمتر و زمان کوتاهتر به نتیجه و دستاورد بیشتر و بسیار بسیار بالاتری خواهم رسید.

پس خوشا به حال کسی که در این فضا قرار بگیرد و به 12 سالگی یا به 20 سالگی نرسیده مشخص شود که در چه مسیری به بهترین خودش تبدیل خواهد شد. قطعا از آنجایی که استعداد ذاتی هست در هر سنی استعداد مربوطه در ما وجود دارد، استعداد برتر ما مشخص است پس 3 سالگی و 12 سالگی و 20 سالگی ندارد در هر مقطع زندگی استعدادهای ما پایدار هستند.

آیا استعداد یا هوش برتر کودکان می تواند دوتا باشد؟

همه انسان ها با هوش های هشت گانه به دنیا می آیند. علت تفاوت های رفتار ما با هم و علت تفاوت عملکرد انسان ها با هم در استفاده از هوش برتر آن هاست.

اگر دانش آموزی در رشته ی ورزشی عملکرد خیلی خیلی خوببی دارد اما نقاش خوبی نیست و یا اگر دانش آموز دیگری در نوشتن دیکته، انشا یا درس ادبیات عملکرد خوبی دارد اما در مقابلش ریاضیات خیلی خوبی ندارد؛ بطور واضح پاسخش مشخص هست که هوش برتر اون در این بخش ها بهتر داره کار میکند و بالاتر است.

حال تصور کنید دو کودک در کلاس نقاشی ثبت نام کنند. نفر اول فردی با هوش متوسط بصری فضایی و هوش برتر موسیقیایی دارد و دیگری فردی با هوش برتر بصری فضایی است، هر دو کودک در کلاس، نقاشی را یاد خواهند گرفت اما در پایان چند ترم نقاشی کودکی که با هوش بصری فضایی نقاشی ای را کشیده است با کودکی که هوش موسیقیایی بالایی دارد قابل مقایسه نیست. کودک اول کارش را خوب انجام داده است اما کودک دوم از یک سوژه یکسان یک نقاشی شگفت انگیز و زیبا کشیده است با ریزه کاری های بیشتری کشیده است که می توان گفت او اثری هنری خلق کرده است.

این به این معنی نیست که فردی که هوش موسیقی یایی دارد نمیتواند نقاش بشود، نه اصلا اینطور نیست.

اگر ما از دیدن هنر کسی شگفت زده می شویم قطعا مطمئن باشیم که آن هنرمند دارای استعداد ذاتی مربوط به آن هنر است، اتفاق هایی که در فضای هنر و توی فضای نوشتن کتاب ها و یا رمان ها و یا در فضای ریاضیات و یا توی فضای ورزش می افتد و افراد را به نقطه ای و جایگاهی می‌رساند و حیرت زده‌تان می‌کند دقیقا نقطه ای هست که استعداد یا هوش برتر دارد خودش را نشان می‌دهد!

 

 

چرا لازم است استعداد فرزندانمان را از همان کودکی بدانیم؟

شناسایی و کشف استعدادهای پنهان کودکان هرچه در سنین پایین تر ایجاد شود، بهتر است و نتیجه بیشتری در پی خواهد داشت. این کار باعث می شود هم دیدگاه آنها در مورد شغل آینده شان سریعتر شکل بگیرد و پرورش یابد و هم از نظر روحی – روانی در این زمینه تقویت شوند.

تمام انسان های این کره خاکی هرکدام با استعداد و توانایی خاص خودشان به دنیا آمده اند. برخی از این استعدادها هیچ گاه تشخیص داده نمی شوند و با مرگ فرد، دفن می شوند. عدم شناخت استعدادهای فردی باعث بی مصرف ماندنشان می شود و برعکس تشخیصشان باعث شکوفایی و رشد بیشترشان.

مشکل اصلی وقتی بروز می کند که کودک قرار است در مسیری قرار بگیرد و انتخاب کند و راهی را پیشرو دارد که قبلا اطرافیانش طی نکرده اند و تازگی دارد.


بخشی از سرفصل‌های دوره استعدادیابی کودکان

 در ابتدا نگاهی کلی به مفهوم استعداد داریم؛ اینکه ذهنیت والدین و جامعه عمومی از این موضوع چیست.

 در مرحله بعد تعریف این مفاهیم را طبق استانداردهای علمی و روانشناسی خواهیم داشت و مستنداتی معرفی خواهد شد از جمله فیلم و زندگینامه برای درکیری بیشتر شما با این موضوع و اینکه بتوانید کمی با تفکر انتقادی باور های گذشته ی خود در مورد استعداد را بازبینی کنید.

 در قسمت کلید استعدادیابی، خیالتان به عنوان والد به میزان قابل توجهی راحت می شود؛ زیرا به جای تمرکز بر عواملی که روی آن کنترلی ندارید، به مواردی اشاره شده است که به عنوان والد با آگاهی و تمرین می توانید به صورت استاندارد دراین مسیر حرکت کنید.

 در مبحث کودک امروز به صورت کلی نگاهی به آمار و تغییراتی خواهیم داشت که در طول سال ها بر روی بشر و کودک امروز اتفاق افتاده است.

کودکانی که مانند اندیشمندان رنسانس بافندگان تفکر هستند.

 در قسمت والدین امروز به نقش کلیدی والدین اشاره خواهیم کرد که چگونه با شجاعت و برنامه ریزی می توانند باورهای ناکارامد شان را تغییر دهند.

 به ساختار مغز خواهیم پرداخت و به دنبال آن سبک زندگی سالم را برای مسیر استعداد بررسی خواهیم کرد.

 نکاتی مهم در مورد استعداد خواهیم گفت مانند اینکه چه زمانی به متخصص مراجعه کنید، جایگاه حواس پنجگانه در استعدادیابی کودک چیست، انواع هوش های چندگانه گاردنر و ارتباطشان با استعداد رو مورد مطالعه قرار می دهیم.

 راه های استعدادیابی را به تفکیک رده های سنی بیان خواهیم کرد.

 از مولفه های سازنده و مخرب استعداد صحبت خواهیم کرد.

 و در نهایت تمامی منابعی که در این آموزش استفاده شده اند؛ در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


محصول استعدادیابی کودکان مناسب چه کسانی است؟

تمامی والدینی که کودک از بدو تولد تا نوجوانی دارند.

زوج هایی که قصد بچه دار شدن دارند.

روانشناسان و مشاورانی که با کودک سر و‌کار دارند و در زمینه استعدادیابی فعالیت دارند.

دانشجویان روانشناسی و مشاوره که هنوز وارد بازار کار نشده اند و به دنبال تکمیل اطلاعات آکادمی خود در زمینه هستند.

معلمین مدارس از مقطع ابتدایی تا راهنمایی

مربیان تخصصی و غیر تخصصی کودک در مهدها، پیش دبستانی ها و مراکز آموزشی

اگرشمابرادر، خواهر، خاله، دایی، عمه، عمو ،مادربزرگ و پدربزرگ هستید و می خواهید فراتر از نقشتان موثر باشید و باورهایی غلط را همراه زندگی کودک نکنید.

چه کسی به شما آموزش می دهد و چرا؟

رایحه صنعتگر به شما آموزش خواهد داد.

 

در باره رایحه صنعتگر:

check_mark-2 کارشناسی روان شناسی کودکان استثنایی از دانشگاه فردوسی مشهد

check_mark-2 کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از دانشگاه علوم تحقیقات

check_mark-2 عضو سازمان نظام روان شناسی ایران

check_mark-2 سرپرست گروه مادران خلاق اصفهان

check_mark-2 نویسنده کتاب نجوم کودک

check_mark-2 تربیت بازی درمانگر

check_mark-2 مشاور پروژه های تحقیقاتی کودک محور

check_mark-2 دارای مدارک رویکردهای اموزشی از کشورهای مالزی، هلند، فنلاند و سوئد

check_mark-2 نویسنده کتاب قایم باشک تا نور

check_mark-2 مدیر قسمت خیریه بیشتر از بیشتر از یک نفر


خدماتی که با شرکت در دوره استعدادیابی کودکان دریافت می‌کنید

فایل تصویری با کیفیت بالا:  به راحتی می‌تونید مرور کنید و بیشتر یاد بگیرید! (شامل 26 فایل تصویری و بیش از 4 ساعت آموزش)

فایل صوتی با کیفیت بالا: این هم برای مرور دوباره بدون دیدن فیلم! (شامل 26 فایل صوتی و بیش از 4 ساعت آموزش)

اسلاید آموزشی دوره: به صورت پی دی اف و با کیفیت بالا تقدیم حضورتان می‌شود.
پاسخ‌دهیِ نامحدود و همیشگی به پرسش‌های شما

تیم پشتیبانی و پاسخگویی مجموعه «بیشتر از یک نفر»، همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات شماست. پس اگر در مورد این وبینار قبل از شروع وبینار یا بعد از پایان وبینار، سوالی داشتید،‌ می‌توانید با این شماره‌ تماس بگیرید:  02191090908

ممکن است این آموزش‌ها به درد شما نخورد؟ 

بله ممکن است! تمامی محصولات بیشتر از یک نقر گارانتی بازگشت وجه بدون پرسش و بی چون و چرا دارند؛ بنابراین بدون ریسک این دوره را تهیه می‌کنید. 

سال‌هاست این اصل را از «بیشتر از یک نفر» شنیده‌اید! از همان سال‌های اولیه فعالیت که آغاز کردیم، تعهدِ دادیم که: «در هر آموزش و خدمتی که برایش ریالی به ما می‌پردازید، تضمین بدون قید و شرط می‌دهیم که از آن راضی باشید. ملاک رضایت هم تنها خودِ شمایید. دلیل‌آوردن لازم نیست. همین که بگویید ناراضی بوده‌اید، برای گرفتن همهٔ هزینهٔ پرداختی‌تان کافی است. برای زمانِ تلف‌شدهٔ شما نیز عذرخواهیم و اگر راهی برای جبران باشد، در پیش می‌گیریم.» ما برای همه محصولات، دوره‌ها، کارگاه‌ها و وبینارهایمان، «تضمین بی‌قید و شرط» داده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم!

آیا دوره استعدادیابی کودکان کامل‌ترین است؟ 

نه کامل‌ترین بلکه این دوره  خاص‌ترین و متفاوت‌ترین دوره درمورد “استعدادیابی کودکان” هست. از زوایای مختلفی بررسی شده و ده ها ساعت تحقیق و مطالعه برای تهیه این دوره وقت صرف شده تا یک دوره با کیفیت درجه یک برای شما تهیه شود و نقشه راه کاملی رو در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید کودکانتان را استعدادیابی کنید و آن‌ها را در مسیر درست خودشان قرار دهید.

❌ اگر ابهامی برای تهیه این دوره دارید یا می‌خواهید سوالاتی در رابطه با آن از ما بپرسید، یا پایین همین صفحه برایمان کامنت بگذارید و یا با شماره تلفن 02191090908 تماس بگیرید تا همکاران ما، راهنمایی‌تان کنند

ویژگی های دوره استعدادیابی کودکان

 بیش از 6 ساعت ساعت محتوای اموزشی

 فایل پاور پوینت

 معرفی منابع برای مطالعه بیشتر

 معرفی بازی و کتاب هایی در زمینه هوش های چندگانه گاردنر برای کار با کودک

 معرفی 8 فیلم سینمایی در مورد استعداد

 استفاده از استعاره (یادیارهایی) برای یادگیری بهتر

دور چین های محصول

 فایل Pdf دستنامه زندگینامه مشاهیر

 فایل Pdf جدول هوش های چندگانه و مهارت ها

 فایل Pdf ساعت روتین های روزانه

 فایل Pdf بولت ژورنال باورها و تجربیات

 

قول من به شما به عنوان مدرس دوره استعدادیابی کودکان

مطالبی که در اختیار شما قرار می گیرد حاصل مطالعه بسیاری از کتب و تحقیقات معتبر در زمینه استعدادیابی است و همچنین نتیجه تعامل 9 ساله من با والدین و کودک به عنوان  درمانگر است.

تلاش شده است که مطالب علمی به گونه ای کاربردی بیان شود که با ساده ترین روش ها قابلیت اجرا شدن در زندگی واقعی و روزمره را داشته باشد. بسیاری از روش های پیشنهاد شده بر روی تعدادی از خانواده ها و کودک هایشان اجرا شده و‌نتیجه ی آن بررسی گردیده و اصلاحات تکمیلی در آن لحاظ شده است.

 

آیا دوره استعدادیابی کودکان گران نیست؟

برای اینکه ببینید آیا قیمت این دوره گران است یا خیر, توصیه می کنیم به سه نکته مهم توجه کنید:

اول اینکه به نظر شما قیمت این دوره در مقایسه با چه چیزی گران است؟ همانطور که می دانید قیمت ها در کشور ما به حدی بالا رفته که با 3 میلیون و 900 هزار تومان شاید بشود یک جفت کفش اورجینال خرید! با سرمایه گذاری روی این دوره اما می توانید از مطالب ان تا سال های سال استفاده کنید و یک عمر با خوشبختی و مدارا و شادی زندگی کنید!

تازه ما برای شما تخفیف ویژه ای در نظر گرفتیم و هم اکنون این دوره را با قیمت فقط 860 هزار تومان می توانید تهیه کنید.

و دوم اینکه اگر در این دوره ثبت نام نکنید چه می شود؟ پاسخ ما به شما این است: هیچی نمی شود!! در واقع با سرمایه گذاری نکردن روی خودمان هیچ اتفاقی نمی افتد. فقط اجازه می دهیم کودکانمان در دایره امن خودشان گیر کنند و احتمال موفقیتشان کم می‌شود!. به هرحال اگر میخواهیم تغییری در زندگی فرزندانمان ایجاد شود، باید برایش هزینه کنیم. آن هم یک سرمایه گذاری درست و اصولی و واقعی!

و نکته سوم اینکه ما مثل همیشه برای هر ریالی که به ما پرداخت می کنید، گارانتی 100 درصدی بازگشت وجه داریم. اگر در دوره شرکت کردید و احساس کردید مطالب آن برای شما قابل استفاده نیست یا آن چیزی نبوده که دلتان می خواهد, به راحتی می توانید از تضمین بازگشت وجه استفاده کنید.

بنابراین مطمئن باشید که این سرمایه گذاری، یک سرمایه گذاری کاملاً بدون ریسک است و از این بابت آسوده خاطر باشید…!

می‌خواهم «بیشتر از یک نفر» را بیشتر بشناسم!

در مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» به افراد کمک می‌کنیم که با آموزش‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، کاری کنند که خودشان و اطرافیانشان رشد کنند تا دنیا جای زیباتری برای زندگی همه ما و نسل‌های بعد از ما شوند:

«آموزش‌های اصولی، کاربردی، مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های علمی روز دنیا، ساده بودن در عین جامع و کامل بودن و در نهایت بومی سازی شده».

 

چندین سال است که تمام‌وقت و تمام‌قد، تلاشگر وادیِ پُرجاذبهٔ آموزش و رشد هستیم. اگر می‌خواهید درباره «بیشتر از یک نفر» بیشتر بدانید، به لینک زیر بروید:

درباره مجموعه «بیشتر از یک نفر»


روش خرید کارت به کارت

اگر دوست داشتید از روش کارت به کارت استفاده کنید، می‌توانید به شماره کارت زیر مبلغ دوره را واریز کنید و سپس حتماً با شماره 02191090908 و یا شماره های موبایل 09129242128 و یا 09307328381 تماس بگیرید و اطلاعات پرداخت را بگویید. (اگر تلفن‌ها مشغول بودند، چند دقیقه دیگر تلاش کنید)

شماره کارت 

6104337649371885

به نام: آوای رسای سخن


شماره حساب 
5648336625


شماره شبا 

IR620120000000005648336625

پرداخت ارزی مبلغ محصولات

برای پرداخت ارزی (ویژه دوستان و همراهان خارج از کشور) روی تصویر زیر کلیک کنید: 

پرداخت ارزی بیشتر از یک نفر

 

برخی از سوالات متداول 

 

مطالب و سرفصل‌های این دوره آموزشی حاصل سال‌ها تجربه در برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف و استفاده از کتاب‌ها، مقالات علمی و دانشگاهی و همچنین تجربه ده ها ساعت مشاوره در طی سال‌های مختلف و … تهیه و تدوین گردیده و کاملا با فرهنگ ایران، سازگار است. این دوره آموزشی به صورت کاملا اختصاصی تدوین گردیده و در طول دوره آموزشی، به شکلی کاملا جامع و کامل به ابعاد و مسائل مختلف و مرتبط با استعدادیابی کودکان پرداخته می‌شود.

 

مطالب ارائه شده در این دوره، به گونه‌ای است که مطالب دقیق و اثبات شده علمی، به زبانی ساده ارائه گردد، تا برای همگان قابل استفاده و درک باشد. تجربه برگزاری ده ها دوره مدرس با کودکان نشان می دهد این دوره اثربخشی بالایی دارد و ضمنا ساده و همه فهم است.

 

شاید بهتر باشد به جای کلمه هزینه از واژه سرمایه‌گذاری استفاده کنیم، چون اگر آموزش را هزینه بدانیم، قطعا حتی یک ریال هم برایش زیاد است. اما اگر سرمایه‌گذاری در این دوره آموزشی بتواند کودکان شما را به سمت یک انتخاب آگاهانه رهنمون سازد، دیگر قابل قیمت‌گذاری نیست.

حضور در این دوره آموزشی، یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک و 100 % تضمینی است.

 

این دوره به گونه‌ای طراحی گردیده که تمامی شماپاسخ‌های سوالات خود را در طی دوره دریافت خواهید کرد، اما در صورتیکه به هر دلیل نیاز به دریافت پاسخی خاص بود، زیر همین صفحه کامنت بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ مناسب بگیرید.

 

اثربخشی این دوره، به صورت 100% تضمین می‌گردد، این دوره نیز، همچون سایر دوره‌ها و محصولات آموزشی بیشتر از یک نفر، دارای گارانتی بازگشت وجه (حتی در پایان دوره) است. هر کدام از شرکت‌کنندگان از محتوای آموزشی دوره استعدادیابی کودکان و سرفصل‌های ارائه شده رضایت نداشته باشند و یا حتی احساس کنند که کلاس برایشان مفید نبوده است، تمام مبلغ پرداختی آن‌ها، با رضایت کامل و بدون هیچگونه شرط خاص و سوالی، به ایشان بازگرداننده خواهد شد.

 

هیچ اشکالی ندارد. هر سوالی دارید، در قسمت کامنت‌های همین صفحه برایمان بنویسید. اگر هم درخواست یا سوالی برایتان باقی مانده، با این شماره تماس بگیرید و بپرسید تا همکاران ما  راهنمایی‌تان کنند. 02191090908
ضمنا این دوره یک وبینار رایگان هم خواهد داشت که اطلاع رسانی می شود.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره استعدادیابی کودکان | کشف مهارت‌ها و استعدادهای کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود مشکل دارید؟