4.50
(4 امتیازات)

دوره سخنرانی آسانسوری (معرفی سریع و حرفه‌ای خود)

دسته بندی ها: فن بیان و سخنوری
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

دوره سخنرانی آسانسوری (معرفی سریع و حرفه‌ای)

تکنیک‌های ایجاد ارتباط‌های موثر کاری و دوستانه در مدت زمان بسیار کوتاه

مبلغ سرمایه گذاری: 990 هزارتومان

دوره در یک نگاه

مدرس دوره: پیام بهرام پور “کارآفرین سریالی”

طول دوره: 230 دقیقه  ویدیو آموزشی

محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل و …)

مناسب برای:  همه افرادی که می خواهنددر مدت زمان کوتاهی با فردی جدید ارتباط گرفته  و خودشان را معرفی کنند و یک ارتباط بلند مدت  شکل دهند.

نکته مهم:

دوستان عزیزی که قبلا دوره سخنرانی آسانسوری نسخه قدیمی را از وب سایت بیشتر از یک نفر تهیه کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان در این دوره شرکت کنند.

سرفصل‌ها

کاربرد مغزهای سه گانه در سخنرانی آسانسوری
ویژگی های ظاهری در ارتباط اولیه
ایجاد پیش نیاز ذهنی
فرمول WHN در سخنرانی آسانسوری
اشتباهات بزرگ در سخنرانی آسانسوری
سخنرانی آسانسوری در ایمیل و تلفن و صحبت های اتفاقی
نمونه سخنرانی اسانسوری
و...

با تهیه این محصول چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

فایل‌های تصویری

اسلایدهای آموزشی

 

فایل‌های صوتی 

 

پرسش و پاسخ از مدرس

 

⭕️ چه کسانی باید سخنرانی آسانسوری را یاد بگیرند؟

اگر با قدرتمند ترین و با نفوذ‌ترین فردی که به او نیاز دارید در یک آسانسور بودید و فقط 30 ثانیه برای معرفی خود وقت داشتید چه می‌گفتید؟ 

سخنرانی آسانسوری راهکاری برای ایجاد ارتباط با افراد قدرتمند و با نفوذ، مشتریان خوب و مدیر و …

سخنرانی آسانسوری | Elevator pitch چیست؟

سخنرانی آسانسوری یا نطق آسانسوری در حقیقت ترجمه عبارت Elevator Pitch است و به مهارتی گفته می شود که شخص  بتواند در مدت  کوتاهی خود را به صورت عالی معرفی کند.

یک معرفی آسانسوری، یک نمای کلی از یک ایده، محصول، سرویس، پروژه، یا راه ­حل بهتری برای یک مسئله است و فقط برای شروع یک گفتگو طراحی می­شود. معرفی آسانسوری، برای جلب توجه سریع مخاطبین طراحی می ­شود تا آنها را متقاعد کنید که به آنچه می­ خواهید بگویید توجه کنند و بخواهند بیشتر در این مورد بشنوند. در یک معرفی آسانسوری، این کار با پاسخ به پرسش­های اساسی زیر که اغلب نادیده گرفته می­شوند، انجام می­ گردد:

  1. آن (ایده، محصول، سرویس، پروژه) چیست؟
  2. چه کسی به آن (ایده، محصول، سرویس، پروژه) نیاز دارد؟
  3. چرا آنها به آن (ایده، محصول، سرویس، پروژه) نیاز دارند؟
  4. در یک معرفی آسانسوری، بیان جزئیات مربوط به نحوه­ ی عملکرد راه­ حل شما، به زمان دیگری موکول می‌شود.

معرفی آسانسوری چه کاربردی دارد❓

یک معرفی آسانسوری، چند کاربرد دارد. البته معرفی آسانسوری، یک ابزار ارتباطی است و به شما کمک خواهد کرد پیام خود را بیان کنید. ولی در عین حال ابزاری برای فروش هم می­باشد و در کسب درآمد و بستن قراردادهایی که برای موفقیت به آنها نیاز دارید، به شما کمک خواهد کرد. البته با اینکه مهم است شما در نهایت قرارداد را ببندید، ولی اگر مخاطب درک نکند شما در مورد چه چیزی صحبت می­ کنید و چرا باید به حرف­های شما توجه کند، تلاش برای بستن قرارداد هیچ ارزشی ندارد.

در نتیجه، معرفی آسانسوری نقش یک آغازگر را ایفا می­کند، یک مقدمه­ ی اساسی و سطح بالا برای هر آنچه که شما می ­فروشید. یک معرفی آسانسوری، فقط ارائه­ ی اطلاعات کافی به مخاطبین است تا آنها آنچه را که شما در موردش صحبت می ­کنید درک نمایند و بخواهند در موردش بیشتر بدانند. در یک معرفی آسانسوری، اطلاعات زیادی به مخاطبین داده نمی ­شود، چون در این صورت آنها گیج شده و دیگر به شما توجه نمی‌­کنند.

چرا به معرفی آسانسوری یا سخنرانی آسانسوری (Elevator pitch) نیاز دارید؟

با اینکه شما بدون شک کار خود را دوست دارید و مجذوب آن هستید و ساعت­ ها وقت­ می ­گذارید تا در موردش صحبت کنید، ولی اکثر مردم مثل شما نیستند. به احتمال زیاد افرادی که شما به کمکشان نیاز دارید تا به راه ­حل خود جامه عمل بپوشانید، به اندازه­ شما در مورد راه­ حل­تان آگاهی نداشته و علاقه ای هم به آن ندارند. در نتیجه بعید است که این افراد پیچیدگی ­ها، ریزه­ کاری ­ها و جزئیات راه حل شما را درک کنند. در عوض حداقل در ابتدای کار فقط تصویر کلی کار شما را درک خواهند کرد و به آن علاقه نشان خواهند داد.

آنها هم درست مثل شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته و زمان کمی برای انجام تمام آن کارها دارند. یعنی آنها باید دائما (و به سرعت) تصمیم بگیرند به چه چیزی توجه کنند و چه چیزی را نادیده بگیرند. در نتیجه، شما باید راه­ حل خود را به شیوه ­ای مطرح کنید که توجه کسی که فرضا 10 چیز دیگر را در ذهنش دارد به خود جلب کند. شما باید فرض کنید که مردم به دنبال دلیلی می ­گردند که به حرف شما گوش ندهند، نباید فکر کنید که می ­خواهند به هر چه شما می­ گویید گوش دهند. باید ایده ­ی خود را طوری توضیح دهید که لازم نباشد مخاطب کار زیادی انجام دهد.

فراتر از همه­ ی اینها، شما باید مطالب و خلاصه­ ی صحبتهایتان را مطرح کنید. فقط با این کار می­ توانید توجه مخاطب را جلب کرده و این شانس را پیدا کنید که جزئیات مربوط به محصولتان را برایش شرح دهید.

❌چه کسانی در این دوره ثبت نام نکنند؟

عزیزانی که فکر می‌کنند به ارتباطات نیازی ندارند و یا کار مهمی برای ارتباط گرفتن ندارند مطمئن باشند که شرکت در این دوره فقط باعث اتلاف وقت آنها خواهد شد و از این رو تقاضا می‌کنم که اگر چنین شرایط یا دیدگاهی دارید، لطفاً اصلاً به فکر تهیه این دوره نباشید!

چه کسی به شما آموزش می‌دهد؟

پیام بهرام‌پور: کارآفرین سریالی و متخصص نورولیدرشیپ

✅بنیانگذار هلدینگ RC شامل:

مراحل ثبت نام در دوره

ضمانت خرید

تصویر گارانتی و ضمانت بازگشت وجه

«بیشتر از یک نفر» را کم می‌شناسم…

در مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» به افراد کمک می‌کنیم که با آموزش‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، کاری کنند که خودشان و اطرافیانشان رشد کنند تا دنیا جای زیباتری برای زندگی همه ما و نسل‌های بعد از ما شوند: «آموزش‌های اصولی، کاربردی، مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های علمی روز دنیا، ساده بودن در عین جامع و کامل بودن و در نهایت بومی سازی شده».

چندین سال است که تمام‌وقت و تمام‌قد، تلاشگر وادیِ پُرجاذبهٔ آموزش و رشد هستیم. اگر می‌خواهید درباره «بیشتر از یک نفر» بیشتر بدانید، به لینک زیر بروید:

درباره بیشتر ازیک نفر

و در نهایت،  اگر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید 02191090908  یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمتر از 24 ساعت کاری پاسخ خواهیم داد..

همه چیز آماده است!

و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است!

حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر نکنید و شما نیز به جمع شرکت کنندگان خوشحال دوره‌ها و سمینارهای ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایش بیشتر

محتوای دوره

فایل‌های ویدئویی

  • قسمت اول
    56:31
  • قسمت دوم
    48:21
  • قسمت سوم
    01:31:32
  • قسمت چهارم
    06:23

فایل‌های صوتی

اسلایدهای آموزشی

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

4.5
جمع 4 امتیاز
5
۳ رتبه بندی
4
۰ رتبه بندی
3
۱ رتبه بندی
2
۰ رتبه بندی
1
۰ رتبه بندی
دک
2 سال قبل
مطالب جالب و کابردی بود.
مس
2 سال قبل
خیلی عالی و حرفه ای
پوریا احمدی
2 سال قبل
عالی
9
3 سال قبل
ی
برای ورود مشکل دارید؟