فیلم کارگاه شبکه‌سازی | با این اهرم قدرتمند پارتی بساز!

3,000,000 تومان

فیلم کارگاه حضوری شبکه‌سازی

پارتی، ساختنی است، نه داشتنی!….

 

چطور با شبکه سازی قدرتمند، شانس موفقیت‌مان را زیاد کنیم؟

 

اطلاعات فوری دوره شبکه‌سازی

اسم دوره چیه؟

فیلم کارگاه دو روزه شبکه‌سازی

موضوع دوره چیه؟

همانطور که از نام این محصول مشخص است، قرار است شبکه سازی را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید و ارتباطاتی برقرار کنید که در مجموعه به نفع شخصی و کاری شماست.

خب که چی؟

نتیجه‌ای که در نهایت از دوره شبکه سازی می‌گیرید این است که به آدم تاثیرگذارتر، پرنفوذتر و موفق‌تری تبدیل می‌شوید، می‌توانید با افراد موفق و بزرگی که همیشه آرزویش را داشتید، ارتباط برقرار کنید، از پتانسیل آنها استفاده کنید و در نتیجه شانس‌های بیشتری برای خودتان خلق کنید.

چجوری ببینیم؟

محل برگزاری: هرجایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل، اتومبیل یا هر جای دیگری که دوست داشته باشید فیلم‌ها را مشاهده کنید)

هزینه دوره چقدره؟

مبلغ سرمایه گذاری : 4 میلیون و 900 هزار تومان است که با تخفیف کنونی، برای مدتی محدود می توانید این محصول را 1 میلیون و 900 هزار تومان تهیه کنید!

چه کسی در این محصول شما را همراهی می کند؟

پیام بهرام پور، قرار است بهترین و کاربردی‌ترین موضوعات و تکنیک‌ها در مورد شبکه‌سازی قدرتمند و موثر را به شما آموزش دهد.

 

فیلم معرفی دوره شبکه‌سازی را ببینید:

 

وقتی شبکه سازی را یاد بگیریم

یک دست صدا ندارد، وقتی می‌توانید از پتانسیل‌ها و توانایی‌های دیگران به صورت یک بازی برد برد استفاده کنید، چرا این کار را نکنید؟

تنها به بخشی از مزایا و فایده‌های شبکه سازی اشاره می‌کنیم:

شبکه سازی یک خیابان تبادل ایده‌ها است

موفقیت در زمینه شغلی به‌میزان زیادی وابسته به گنجینه اطلاعات و ایده‌هایی است که در طی زمان از منابع مختلف گردآوری کرده‌اید.

شبکه سازی شما را برجسته می‌کند

توجه مردم به‌سرعت نسبت به افرادی که توانایی خوبی در ارتباط‌گرفتن با آن‌ها دارند جلب می‌شود. اگر در زمینه مهارت‌ها و خدماتتان برجسته باشید، موقعیت‌های همکاری و شغلی تازه‌ای برایتان ایجاد می‌شود.

شبکه سازی جاده‌ای به سوی فرصت‌های تازه‌تر

وقتی توجه مردم نسبت جلب شد، دریچه‌ای به فرصت‌های تازه‌تر رو به شما باز می‌شود. اشخاصی که فکر کسب‌وکاری روشنی دارند و در گذر زمان شبکه سازی را به‌خوبی انجام داده‌اند فرصت‌های تازه‌تری دارند.

با شبکه سازی توانایی‌هایتان را ارزیابی کنید

فکر می‌کنید سطح فعلی شما در زمینه شغلی‌تان بلندترین جایگاهی است که می‌توانید به آن برسید؟ داشتن مدارک و گواهی‌ها قابل تحسین است، اما نقشه رسیدن به سطح موردنظر را با شبکه‌ای قوی و رابطه‌ای خوب با دیگران خواهیم داشت.

نتورکینگ هوش خلاق شما را بهبود می‌بخشد

با شبکه سازی قوی، توانایی‌های فکری و عقلانی در مشاغل گوناگون با ارتباطاتی که در طول زمان با افراد دیگر برقرار کرده‌اید به‌طرز چشمگیری بهبود می‌یابند. حتی ارتباطی ساده با یک نفر می‌تواند مسیر زندگی را عوض کند!

با شبکه سازی توانایی‌هایتان را ارزیابی کنید

فکر می‌کنید سطح فعلی شما در زمینه شغلی‌تان بلندترین جایگاهی است که می‌توانید به آن برسید؟ داشتن مدارک و گواهی‌ها قابل تحسین است، اما نقشه رسیدن به سطح موردنظر را با شبکه‌ای قوی و رابطه‌ای خوب با دیگران خواهیم داشت.

شبکه سازی شما را از پشتیبانی افراد رده‌بالا بهره‌مند می‌کند

شبکه سازی خوب با افراد رده‌بالا در همان زمینه شغلی‌تان می‌تواند پشتیبان شما در زمان‌های دشوارِ احتمالی باشد. این افراد رده‌بالا می‌توانند به شما کمک کنند تا به‌صورت بهینه‌ای چالش‌های خود را مدیریت کنید.

فوت کوزه‌گری اینجاست…!

ارتباط گرفتن با افراد موفق چه در سبک زندگی و توسعه فردی و چه در کسب وکار و تجارت، ذاتی نیست، مهم هم نیست حتماً پولدار یا معروف باشید تا با افراد موفق و بزرگ شبکه سازی کنید!
کافی‌ست روش‌ها و تکنیک‌های آن را یاد بگیرید.

در این کارگاه دو روزه تمام فوت و فن این کار را یاد می گیرید!

آیا مبلغ فیلم این کارگاه دو روزه زیاد است؟

بله! مبلغ دوره زیاد است، اما فقط برای کسانی که به زندگی معمولی عادت کرده‌اند، فکر می‌کنند سرمایه‌گذاری فقط از جنس طلا، ماشین، بیت کوین، دلار یا اینجور موارد است.
اجازه بدهید به جای هزینه بگوییم سرمایه‌گذاری!  چون اگر آموزش را هزینه بدانیم، حتی یک ریال هم برایش زیاد است. اما اگر شرایط کاری خود را به گونه‌ای می‌بینیم که مثلاً با ارتباط گرفتن موثر با دیگران، داشتن کاریزما، پیدا کردن دوستان جدید و موفق، یا مجاب کردن افراد فوق‌العاده برای دوستی باشد، مطمئناً این گزینه یک سرمایه گذاری کاملاً منطقی است! پرداختن ……. میلیون تومان به ازای کسب مهارت‌های فوق‌العاده ارتباطی می‌تواند هر لحظه مسیر زندگی شما را تغییر دهد.
تمام افرادی که در حوزه موفقیت تدریس می کنند اتفاق نظر دارند که:
تمام افرادی که در حوزه موفقیت تدریس می کنند اتفاق نظر دارند که:
“قسمتی از درآمد خود را صرف آموزش دیدن کرده و مهارت های خود را تقویت کنید؛ چرا که بهترین سرمایه گذاری بر روی خود شماست”
مبلغ تهیه این دوره، اکنون به اندازه   تهیه یک دست کت و شلوار است!
با این حال ارزشی که به شما اضافه می‌کند قطعا از ده‌ها دست کت و شلوار و لباس هم ارزشمندتر است و تازه تا آخر عمر از مزایای این آموزش‌های ناب بهره‌مند خواهید شد…!

❌ ما رویافروش و توهُم‌فروش نیستیم…!

​ راستش را بخواهید سطح اینترنت و فضای مجازی و اینستاگرام  و شبکه های اجتماعی پر شده از مدرسین و افرادی که می‌خواهند یک شبه یا چند شبه شما را به ثروت و موفقیت برسانند. افرادی که صرفاً انگیزه‌های قوی در شما ایجاد می‌کنند و اگر به چیزی که میخواستید نرسید، به شما القا می‌کنند که چون به خوبی جذب نکردید یا به خوبی باور نکردید، پس نتوانستید!

ما معتقدیم موفقیت اتفاقی نیست، باید راه‌های موفقیت را یاد گرفت. ما معتقدیم برای موفقیت نیاز به ابزارها و مهارت‌های مختلف دارید. یکی از مهم‌ترین ابزارهای موفقیت شبکه سازی و ارتباط برقرار کردن با کسانی است که می‌توانند به ما کمک کنند تا به اهدافمان برسیم. تردید نکنید که تکنیک‌ها و روش‌هایی که در این کارگاه به شما می‌گوییم، کاملاً علمی، کمیاب و کاربردی هستند.

نمیخواهیم به شما رویافروشی یا توهم‌فروشی کنیم. دوست نداریم فقط با تکیه بر مطالب انگیزشی به شما القا کنیم که می توانید جز ثروتمندترین افراد جهان شوید! ما نمیخواهیم شما در دام افراد سودجو و متوهم بیفتید. رسالت ما در این دوره یک چیز است:

آموزش اصولی و صحیح شبکه سازی و برقراری ارتباطات قدرتمند و موثر.

به شما وعده می دهیم که اگر این آموزش ها را به درستی پیاده سازی و واقعا به آنها عمل کنید شانس موفقیت‌تان چندین برابر خواهد شد.

با ما همراه باشید در دوره غیرحضوری فوق العاده و بی‌نظیر شبکه سازی!…

اگر سوالی دارید و یا به مشاوره رایگان نیاز دارید با شماره 02191090908 تماس بگیرید. یا در بخش تماس با ما و پشتیبانی پیام خود را ارسال کنید، همکاران ما در خدمت شما هستند.

 

سرفصل‌های فیلم کارگاه شبکه سازی

سرفصل‌های روز اول کارگاه (شبکه‌سازی شخصی)

  •  چگونه ارتباطات دوستانه برقرار و دوستان خوبی پیدا کنیم؟
  •  چطور با آدم‌هایی ارتباط داشته باشیم که ما را به بالا هل بدهند؟
  •  اشتباهات رایجی که اجازه شبکه‌سازی شخصی به ما نمی‌دهند!
  •  چرا شبکه‌سازی از اعتمادبه‌نفس هم مهم‌تر است؟
  •  مدل VISAN در شبکه‌سازی چیست؟
  •  چگونه پارتی بسازیم و همه‌جا از آن‌ها استفاده کنیم؟

سرفصل‌های روز دوم کارگاه (شبکه‌سازی کاری و بیزنسی)

  •  چگونه ارتباطات بیزنسی و کسب‌وکاری مؤثر شکل دهیم؟
  •  چگونه با افراد هم‌صنف و قدرتمند، ارتباط مؤثر برقرار کنیم؟
  •  چگونه از ارتباطات، برای رشد کسب‌وکارمان استفاده کنیم؟
  •  چطور جای خودمان را بین بزرگان و افراد موفق باز کنیم؟
  •  چطور شبکه‌سازی را به یک سیستم اتوماتیک تبدیل کنیم؟
  •  افراد هدف برای شبکه‌سازی کجاها هستند؟
  •  اولین گام برای شروع شبکه‌سازی قدرتمند چیست؟​

 

بهانه‌هایی برای تهیه نکردن فیلم کارگاه حضوری شبکه‌سازی

باشه یه کم سرم که خلوت شد

الان کارهای مهم‌تری دارم!

من درست‌بشو نیستم!

خیلی گرونه، ارزشش رو نداره!

بعید می دونم اثری داشته باشه…

دیگه از من که گذشته… من رو چه به مهارت آموزی آخه!

این چیزا با آموزش درست نمیشه! ذاتیه!

با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم

اینا یه کیسه دوختن واسه جیب خودشون به فکر بقیه نیستن که!

من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه دیگه!

نتیجه نمیده فقط انگیزشیه! اعتماد ندارم!

و یک مزیت مهم: گارانتی بازگشت 100 درصد وجه!

در مجموعه ما، بابت هر ریالی که مشتریان به ما پرداخت می‌کنند، گارانتی بازگشت وجه داریم. آن هم بدون قید و شرط! هزاران نفر در دوره‌های ما شرکت کرده و محصولاتمان را خریده اند. اما فقط به قدر انگشتان دست درخواست بازگشت وجه زده‌اند که ما با کمال میل تقدیمشان کرده‌ایم. ما آنقدر به آموزش‌هایمان اعتماد و ایمان داریم که برای همه محصولات و دوره‌هایمان گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه قرار داده‌ایم.

یعنی شما این محصول را تهیه می‌کنید و اگر به هر دلیل از محتوای آن راضی نبودید، وجه شما به صورت کامل به شما برگردانده می‌شود و برای آن، سوالی از شما نمی‌پرسیم…!

شما با ثبت نام در این دوره هیچ ریسکی نمی‌کنید زیرا در صورت عدم رضایت خود می‌توانید تمام وجه پرداختی خود را دریافت کنید.

 

بازگشت وجه - فیلم کارگاه شبکه سازی

 

با شرکت در دوره شبکه سازی دریافت می‌کنید

​ بیش از 16 ساعت فیلم

فایل صوتی تمام مطالب کارگاه

 ​فایل پی دی اف جزوه و اسلایدها

به روزرسانی‌های رایگان در آینده

سوالی برایتان باقی مانده؟

اگر  هنوز سوالی برایتان باقی مانده یا به مشاوره رایگان نیاز دارید با شماره 02191090908 تماس بگیری و یا در بخش تماس با ما و پشتیبانی پیام خود را ارسال کنید، همکاران ما در خدمت شما هستند.

 


مدرس دوره شبکه سازی کیست؟

پیام بهرام پور به شما آموزش خواهد داد.

 

در باره پیام بهرام پور

 

دوره شبکه سازی - پیام بهرام پور

پیام بهرام پور، مدرس‌ سخنرانی و مهارت‌های ارتباطی است. بخشی از رزومه ایشان را در زیر بخوانید:

✅ موسس مجموعه آموزشی بیشتر از یک نفر

✅ او تا به حال بیش از 10 جلد کتاب از جمله کتاب جعبه ابزار سخنرانی (با مقدمه‌ای از Diane Windingland) و کتاب‌های انسان 2020 ، ازشنبه ، تیغ، مهندس خوشبختی ، مهندسی آرزوها را نوشته و  کتاب قله و چگونه در بیست ساعت هر چیزی را یاد بگیرید؟ را ترجمه کرده است.

✅ پیام بهرام پور بیش از 20000 نفر-ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی (در مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌های شریف، تهران و …) برگزار کرده است.

✅ او بیش از 100 مقاله آموزشی در مجلاتی از جمله راز، خلاقیت و … انتشار داده است.

✅ پیام بهرام پور تجربه تولید بیش از 15 دوره آموزشی غیر حضوری را در کوله بارش دارد!

✅ پیام بهرام پور در بیش از 30 برنامه در رسانه ملی (شبکه دو سیما، شبکه استانی همدان، شبکه استانی یزد، رادیو اقتصاد) دعوت شده و آموزش داده است.

✅ او مشاور و مربی شماری از غول‌های اقتصادی کشور است…

ممدرس دوره رایگان تسلط پیام بهرام پور


همه چیز آماده است! و هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است! حالا تصمیم با شماست که حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر ندهید…. شما با تهیه این محصول آموزشی  به هیچ عنوان ضرر نمی‌کنید زیرا هر زمان که خواستید می‌توانید در صورت نارضایتی از محصول وجه خود را دریافت کنید، بدون پرسیدن حتی یک سوال!

پرداخت ارزی مبلغ محصولات

برای پرداخت ارزی (ویژه دوستان و همراهان خارج از کشور) روی تصویر زیر کلیک کنید:  (پرداخت ارزی، پرداخت با بیت کوین و پرداخت با تتر)

پرداخت ارزی بیشتر از یک نفر

 

 

«بیشتر از یک نفر» را کم می‌شناسم…

در مؤسسهٔ «بیشتر از یک نفر» به افراد کمک می‌کنیم که با آموزش‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، کاری کنند که خودشان و اطرافیانشان رشد کنند تا دنیا جای زیباتری برای زندگی همه ما و نسل‌های بعد از ما شوند: «آموزش‌های اصولی، کاربردی، مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های علمی روز دنیا، ساده بودن در عین جامع و کامل بودن و در نهایت بومی سازی شده».

چندین سال است که تمام‌وقت و تمام‌قد، تلاشگر وادیِ پُرجاذبهٔ آموزش و رشد هستیم. اگر می‌خواهید درباره «بیشتر از یک نفر» بیشتر بدانید، به لینک زیر بروید:

درباره مجموعه «بیشتر از یک نفر»

و در نهایت،  اگر سوالی دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید 02191090908  یا سوالاتتان را در بخش نظرات بپرسید، در کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد..

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم کارگاه شبکه‌سازی | با این اهرم قدرتمند پارتی بساز!”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ورود مشکل دارید؟